Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ett riktigt lyft

Ser att statistiken ökar markant!
Vad händer?
Har varken lagt ut någon video än eller ''gjort reklam'' för bloggen.
Men jag klagar inte :)
 
Igår fick jag samtal om att jag har fått tid hos tandläkaren idag 13.40.
Jag som älskar att gå till tandläkaren ...
Nej usch ..
 
Och magen är inte helt 100% sen i söndags heller.
Dock tror jag att det är min magkatarr som spökar + att bakfyllan har nog fan inte lagt sig än heller!
Får väl se om jag överlever denna dag också.
Annars idag så blir det nog lugn med tanke på magen.
Natten spenderas eventuellt i Deje hos K.
 
 


Det är bara att tacka och ta emot ^^ Kanske är det tomten som fixat det där? xD

2013-12-18 · 14:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback