Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ett gott nytt Jul

Göbbera har slocknat å kärringera ser på Tomten är far till alla barnen. Har varit en bra Jul. Nu satsar vi på en awesome dag imorgon och en kanon nyår och sen längtar till Ullared den 30:e med älskling! Då ska det badas badtunna och dricka gott gott. 






Du verkar ha haft en bättre dag än mig. Somnade klockan 14.30 och vaknade vid 20.00 Ingen kalle för mig.. God Jul iaf och Gott nytt år.

Svar: nej det lät inge roligt :P
/Louse

2013-12-24 · 23:19:57

Åh kul med Ullared :D

2013-12-26 · 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback