Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Djurskyddet samt 2013

Idag fick jag samtalet som var väntat från Djurskyddet i Karlstad.
Nu på torsdag (2/1) ska jag på rundtur och vi ska diskutera om jag vill vara där.
Hoppas att jag får platsen så jag slipper det där jävla Work For You som arbetsförnedringen skickade mig på.
 
Nu ska jag ta med mig kattera och lägga mig.
Imorgon är det absolut sista dagen på år 2013 och det ska firas med underbara vänner och alkohol.
Jag tror det kommer bli en awesome början på det nya året och ett awesome avslut på detta.
 
 
Har det hänt några positiva saker under året?
Ja ..
1. Träffade Kim 29/1 och vi har varit ilag sen dess.
2. Jag har fått nya goa vänner.
3. Har brytit kontakten med de som bara utnyttjar mig.
4. Blivit mer nöjd över mitt utseende.
5. Skaffat mig en riktig stil som jag trivs med.
6. Mina små pärlbollar flyttade hem till mig i början av Oktober.
7. Fick gå på två bröllop och ett dop.
8. Skaffade mig ÄNTLIGEN en systemkamera som jag är supernöjd över.
9. Färgade mitt hår rosa vilket jag älskade och trivdes i!
 
Har det hänt några negativa saker under året?
Ja, tyvärr ..
1. Blev arbetslös
2. Förlorat kontakt med vänner som jag umgick mycket med under 2012.
3. Haft lite ekonomiska problem från och till.
4. Sumpat nästan 1200kr på bara hårfärg som gick åt helvete.
5. Bor fortfarande hemma ..
6. Blev inge Liseberg i år.
 
Och med detta så säger jag nu godnatt everyone!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback