Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

#DenFulaAnkungen

Godmorgon.
Blev en tidig natt men sen morgon.
Sovit över 12 timmar .. 
Så är jag inte utvilad nu, då vettifaan.
Tanken var idag att kika på mellandagsrean.
Men tror jag skippar det och gör det imöra istället.
Det lär va knökat med fölk nu vid 15 tiden då fölk slutat jobbet osv.

Så här ligger jag. 

Fortfarande i sängen, dock i väntan på att K ska bli klar i duschen så vi kan åka.
Han ska till stan och knuffas å bråkas med andra galna shoppare.
Jag skippar det ..
Istället åker jag hem och tar mig en go dusch, göra ansiktsmask, hårinpackning, käka och kolla om det går någon bra film på Tvn. 
Så tänker jag spendera min fredag. 
Sen vad som händer senare ikv kan ju alltid ändras. 
Vem vet, party? Filmkväll? 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback