Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Feeling so fuckin' great!

Ett hjärta kan rymma många känslor. Stora som små, bra och dåliga. Men den största och starkaste känslan är ändå kärlek och glädje. Att en person kan göra en så glad och lycklig bara av att ligga bredvid och titta en i ögonen samtidigt som personen börjar små le och kramar om en. Att kunna visa kärlek genom att bara titta på varandra. Han ler med ögonen och de glittrar som en stjärnklar himmel. Att känna ett pirrande i magen känns som första dagen vi möttes. På Bergviks parkering. Där kliver jag ur bilen i svarta skin jeans, svart linne och neon rosa hår och får syn på honom. Han i sin svarta långa jacka, tuppkam, händerna i fickorna och ett stort leende när han stänger bildörren och börjar gå mot mig. När vi sedan möts så ger du mig en mysig kram säger; tja hur är läget och sedan: Nu kör vi!
Jag visste redan då hur jag kände för dig. Ett lyckorus passerade genom hela kroppen flera gånger om. Tack för att du finns mitt Hjärta. Jag finns för dig oavsett vad det gäller. Du är bäst! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback