Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

0 + 1 = ?2?

Nu är jag hemma igen efter en sväng till Väse och kollar på kattungar.
Vi har valt ut vilken vi ville ha.
Det blev inte bara en, utan TVÅ kissebebisar!!
GLAAAAAAAAAAD!!
Det blev en självklarhet att jag valde den ena.
För han/hon kom krypnas mot mitt ben, la sig där och när jag började klia kattungen på ryggen så la den ner huvudet i tassarna och somande.
Så den tingade jag!
 
(Denna underbara varelse på 2 veckor!)
 
Sen valde de andra en kattunge som höll sig tätt intill den jag valde.
Så vi bestämde oss för att tinga båda två.
så de kan hålla varandra sällskap när vi inte är hemma..
Bara 10 veckor kvar innan vi hämtar er !! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback