Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Trist lördag, det behövs också faktiskt!

Har inte gjort ett jävla skit på hela dagen.
Inte ens sminkat mig (hör å häpna)
Har typ halvt sovit bort hela dagen känns det som.
Men det är bara för att jag jobbade natten till idag (Lördag)
Så helgen känns as kort ..
 
Längtar som faan till nästa helg.
Då bär det av till en ranch och rida westernhästar i 2 dagar med Hjärtat.
Vi ska hälsa på hans mor som har hand om hästarna.
Så jag hoppas det blir bra och varmt väder så vi kan ta en lång oc mysig uteritt!
Kommer komma upp masssoor av bilder om vi åker.
Antingen så blir vi där från fredag-söndag, eller lördag-måndag.
ÅHHHH, vad jag längtar.
Var så länge sedan jag red western!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback