Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Toblerone + förkyld = min onsdag!

Usch vad jag är förkyld. Det bara slog till igår kväll. På jobbet kände jag mig lite hängig, visst.. men inte var jag förkyld då? Fy fan för att vara snorig och ha ont i halsen, känner mig helt handikappad då :/
 
Som tur är så verkar jag inte behövas på jobbet idag, så jag kan ta hand om mig snoriga näsa och min stackars hals, för imorgon jobbar jag 22-06.00 och fredag 17.30-02.00. Har ju inte jobbat natt på flera veckor..
 
Hade tänkt att åka en sväng till Blomman idag, men vädret ser inte så inbjudande ut. Kanske tar mig en sväng dit lite senare ikväl och tittar till honom iaf :)
Just nu så sitter jag på Våxnäs och käkar Toblerone som efterrätt, efter mammas goda Fisk med potatismos, och NEJ, jag lägger inte upp bilder på maten som jag äter, det är det absolut tråkigaste man kan lägga upp!
 
Runt 4/5 tiden så bär det av en sväng till IKEA och köpa matlådor och andra 'bra att ha' grejer :).
Behövs lite nytt hemma..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback