Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fy fan för att vara förkyld!

Precis som rubriken lyder, fy fan för å vara förkyld!
Har världens fetaste huvudvärk, kroppen är orkeslös, och näsan bara rinner och kan knappt andas genom näsan för jag är så tät. Och när jag försöker andas så får jag ännu ondare i huvudet!
Ska ta tempen 'eller vad det nu heter', när jag kommer hem. Känner mig jätte hängig och trött. Det bara small till liksom, igår var jag lite förkyld bara, idag är jag fan nästan död! Bara 3 timmar kvar till hemgång. Blev inringd idag iaf 21-05 tiden. Tror fan att jag inte klarar av att jobba natt längre.. :(. Jag vet inte, många tankar snurrar i huvudet just nu. Får se hur jag mår till möran {om jag nu orkar somna inatt}, är jag likadan eller sämre när jag vaknar imorgon, så får jag nog ringa ..

Tänk om det fanns en mirakelkur som botade allt!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback