Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Saker du kanske inte vet ..

Eftersom alla gör - "antal" saker du inte visste om mig..
Så ska jag vara lika tråkig och göra det jag också ..
 
- bor fortfarande hos förlädrarna
-  älskar hästar mer än katter
- fiskar och trånga utrymmen är mina största fobier
- har alltid drömt om att gifta mig med Thomas Felton (Draco Malfoy) i Harry Potter.
- Jag tycker att Lucius i Harry Potter är grymt snygg!
 
 
 
- vill bo i ett hus ute på landet (Check!)
- min favorit hästras är Fjording
 - är medryttare på en häst som är 28år
- ser helst endast på Komedi filmer
- älskar att klä ut mig
- vill jobba med barn
- vill ha ljusgråa ögon
- Jag har en tatuering i nacken
 
 
- min (dåvarande) vän som jag har känt längst i mitt liv heter Maria
- rosa, svart, vit och ljusgrå är mina favoritfärger
- gillar Vår bättre än sommar
- mitt stjärntecken är Lejon
- är beroende av chokladbollar & dricka
- handla(de) mycket på Tradera
- min klädstil/stil är Rock n' roll/Punk
- avskyr en person på grund av att hon är så sjukt vacker!
- min fjortis period började inte fören jag var 16.
- älskar ringar och armband
- har en >kusin< som var/är med i gruppen KICK
 


<3 gullfisen!

2012-10-18 · 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback