Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Orolig, sömnbrist, fundersam ..

Hmm.. Det snurrar i huvudet just nu.
Har många tankar som krockar och det är bara kaos!
Känner mig jämt nervös och kan inte slappna av..
Fuck this shit!!
Ligger i sängen och försöker sova.
Har luggit, vridit och vänt mig sen 01.15..
Legat och lyssnat på när pappa gick upp för att åka till jobbet.
Både jag och min kropp är dödströtta.
Men har inte huvudet på skaft så jag orkar slappna av på grund av alla tankar.
Tänk om, tänk ifall, hur hade det blivit..

Ska försöka orka mig upp och åka till stallet på förmiddagen imorgon och rensa tankarna..
Bara åka dit och vara. Bara finnas och försöka tänka på annat.
Tjahh, vi får väl se hur det går.
Fortsättning följer, antar jag ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback