Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Min dröm blev sann!!

Helt sjukt! Jag ska flytta ut på landet i Januari.
Har varit och kollat på huset nu, och OJ vilka planer vi har!
Stor parkering, stor trädgård, jag får egen balkong vid mitt rum, pappa skaffar sig katt till sommarn/hösten, granne med en massa stora vita kossor.
Sen dom som bodde där innan har installerat värme i källaren och där torkade dom sina hästtäcken. De har alltså haft en häst som har gått runt huset på gårn.
Me so happy right now!
Ska bli så jävla gött att komma ifrån stan och allt jävla skit och fölket!

Så här ser det iaf ut där just nu, men vi ska röjja upp och göra massa grejer!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback