Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En riktigt bra dag i stallet

Det blev en riktigt bra dag i stallet idag, trots att det spöregna och lilla Blomman var sjöblöt.
Men pysslade om honom i nästan 2 timmar. Och sen linjerade jag honom ca 40min i ridhuset.
Han var as duktig och lyssnade jättebra.
Dock så tror jag att han har blivit halt på vänster framben, det kan också vara så att han har blivit sparkad av en Annan häst i hagen sen de förlyttades.
Kan ju hoppas på det bästa iaf.
Bjuder på en söt bild på mitt hjärta!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback