Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Det blev några bilder iallafall.

Var ju till stallet igår.
Och det blev ju några bilder iallafall.
Har lagt upp alla på Facebook, och ladeh upp 3st är i ett inlägg tidigare.
Åhhh, han är såå söött min teddybjörn!
Hans päls är så leen och mjuk, (därför av smeknamnet teddy björn).
Ska till stallet en sväng imorgon också och på onsdag.
Då får man lite sällskap också för Alexandra ska med till stallet på onsdag och imorgon ska Cicci med :)
 
Oj vad jag saknar mitt busfrö!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback