Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ladies Night - Magnus Uggla!

Ladies Night vart sjukt bra!
As bra konsär och bra platser hade vi också.
Efter Lila arenan så drog vi till Jaguar och dit kom även Andres Johnsson och Magnus Uggla.
Gick fram till Uggla och fråga om jag fick krama honom, Ja visst sa han då.
Sa även till honom att han va Kungen av kvällen och att han ägde i Arvika.
Då sa han tack, kramade mig jätte hårt och log!
DET GJORDE HELA MIN KVÄLL! WIIIIE!
Dessvärre så ville han inte ta kort, inte med någon, inte ens Jaguars fotograf fick ta kort på honom.
Men jag är nöjd tjej 2012 iallafall! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback