Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hey Hey Hey

Ja! Jag lever trots att det är dålig uppdatering..

Denna vecka har det inte hänt så värst mycket.
Har varit till stallet några dagar och tagit hand om hjärtat som har fått Ringorm :(
Sen så har jag jobbat torsdag 17.30-02.00 och fredag 11.30-18.00!
Så är rätt trött nu kan jag lova.
Idag har jag ingenting planerat, hade egentligen tänkt att åka till stallet men jag tar det imorgon istället.
Nu ska jag ta mig ett bad och bara göra mig gött snygg. En kanske kan va chaufför ikväll och då måste man se bra ut om man ska till en massa ställen och träffa folk ;)
Har tröttnat rätt gött på min hårfärg också, visst .. Jag älskar min röda hårfärg.. Men den röda färgen vill inte fastna långt ut på min lugg.. Den blir bara orange blek där .. Så har valt att färga till en annan färg.
Dom färgerna som jag har valt att färga till är mellanbrun eller svart.
Dock tror jag att det blir brunt först, ifall jag färgar håret svart och sen ångrar mig.
Då är det ju lättare att färga från brun till svart än tvärtom :)
Så när lönen kommer så blir ja fin i håret :).
Tills dess får jag gå orange/rosa i håret -.-'
Nu ska jag slänga mig i badet!
Tjaouh!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback