Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Godmorgon världen!

Heeeeeeej hopp!
Har nyss tryckt i mig frukost och ska ta och slänga mig i duschen.
Idag väntas ett besök på kyrkogården, fika hos syster och sedan ev en tur till stallet och se hur <3 mår.

Nu när ni ändå läser detta så tycker jag att ni kan slänga en blick på Sofi's blogg (sessies.se) och skriva en gullig/snäll kommentar!
Det är hon värd!

Hörs senare!



Guuud vilken fin häst du har! Kan du inte skriva och berätta lite om henne/honom? :)

Svar: Jo visst, gör det nu på en gång! :)
Louise Viktoria Sjögren

2012-11-03 · 15:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback