Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Godmorgon världen. Dags att kliva upp!

Gooooooodmorgon!
Ligger fortfarande i sängen trots att jag har varit vaken sen 9.
Käken värker som bara den :/ inte kuul..

Dags att kliva upp och käka frukost samt skära morötter, för idag ska jag till hjärtat som står ute i regnet, stackarn! <3
Han ska få sååååå mycket morötter!
Har saknat honom hela veckan!
Är nog där ett bra tag och pysslat om honom riktigt mycket så han blir fin.
Och tänkte även testa dressyrsadeln igen och kolla hur han reagerar på den, och även rida lite ;)
Om sadeln skaver så kör vi longering som vanligt :)

Naeh, här kan jag inte ligga och slöa!
Godmorgon säger jag till alla nyvakna och hoppas ni får en kanon dag!
För det ska jag ha iallafall :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback