Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Westernridning = the new thing!

Ja jävlar va roligt det va!
Red westernridning med några tjejer från jobbet.
Vi red först lite i paddocken för att lära oss komandon.
Sen red vi ut på 3 timmars ridtur.
För det betalade vi 500, men jävlar va kul det va!
Galopperade massor, red på stor lerig äng, stora skogsvägar och fint väder.
Kunde fasiken inte bli bättre :)

Hästen jag hade hette Sam {engelskt uttal} och va en arab.
Vilken underbar häst!
Det ska göras om, verkligen!

Hästen på bilden är Sam :) {han som jag hade}


Så ni måste prova på westernridningen på Ranchen i Ulvsby!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback