Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

svar angående ett tecken!




Anonym
([email protected])
om Frän bild ..:
Hejsan! Jag skulle googla teckenspråk och kom då in på din blogg. Vet du vad det betyder när någon visar ett tecken som typ ser ut som "skägg", de formar handen så alla fingrar nuddar hakan och sen "dra" neråt? typ som en strut från hakan:)



Om jag förstod dig rätt så betyder det tecknet "vacker" "fin" :)


Men Tack, så fint du gjort oxå:) Jag har gått och undrat väldigt länge för jag trodde dom visade att jag var en idiot när jag inte förstod dom, men åter igen TACK! Nu blev jag ju glad:)

2012-05-10 · 23:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback