Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ledig söndag.

Är ledig idag. Gud va gött. Sommarkänslorna har börjat komma fram äntligen. Så imorgon blir det en promenad till Bergvik och kolla efter en ny bikini :). Och man kanske hittar något annat snyggt ;). Att bero på ingenting. Är det någon som vet hur man får texten i mitten av inlägget när man bloggar via blogg.se appen? Är rätt störande att bilderna blir i mitten men inte texten ..

Lägger upp en bild som jag tog via instagram. Rätt nöjd med bilden faktiskt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback