Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Jobb 21-05

Jobb ikväll .. Är inte så där jätte taggad på att åka till jobbet. Jobbar ju som sagt 21-05. Efter 12 så går tiden as sakta. Men imorgon så jobbar jag iaf 11-07. Sen är jag ledig fredag, lördag och söndag för sen jobbar jag dag på måndag, ledig tisdag för vi är alltid lediga dagen innan röd dag eftersom vi jobbar en dag före. Ledig onsdag för jag jobbar dag på torsdagen, sen kommer jag inte ihåg om det va denna fredagen eller nästa som jag skrev upp mig. Det märks väl ikväll när jag kollar schemat. Nu blir det mat på råbäcken och sen jobb. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback