Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Godmorgon världen!

Godmorgon världen!
Vaknade ensam i sängen imorse. Älskling är ju på svensexa i Arvika. Så det blir inge alkohol för mig denna helgen heller eftersom jag måste hämta honom. Och imorgon så jobbar jag ..

Jobbade inatt, shit vilket kaos det blev när jag och Rebecka hade limpmaskinen. Ojoj .. Det vart limpor överallt tillslut och fulla golvet i prislappar. För den jävla primärkaren bara spottade ut prislappar så de flög åt alla håll. Men natten gick fortare än vanligt tycker jag. Och inge övertid blev det heller :)

Nu ska jag klä mig och sedan åka hem mot Våxnäs för att smörja tatueringen samt sminka mig. Sedan bär det av mot
Nolgård och busa med dretonger! :)
Kommer säkert upp bilder på bloggen under dagen kan jag tro. Nej.. Nu måste jag klä mig. Hörs senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback