Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Boka tatuering imorgon?

Imorgon åker jag fan i mig in till stan och bokar tatueringstid!
Nu jävlar ska jag ha en!
Är så sjukt taggad för en tatuering.
Dock har jag inte bestämt mig för vilken jag ska göra först ..

Jag vill ha dessa tre;

Antingen blir det den rosa katten först eller tribal hästen :)
Fast det lutar mest mot hästen.
Den ska bara vara svart och lär gå snabbast.
Och eftersom jag inte har någon tatuering "så denna blir alltså min första" så vill jag ju så klart göra en tatuering som går fort så jag får känna hur det känns.
Jag ska göra den på handleden.. så det lär göra bra ont!
Men har jag klarat av att pierca mig i öronen, underläppen, överläppen, ögonbrynet och näsan "näsan va värst", så borde jag klara av en liten tatuering.
Men ska justera bilden på tatueringen lite, vill ha mer "man" liksom.
Men det gör jag på egen hand, eller så visar jag bilden så får tatueraren kolla vad han kan få ihop :)

Fast jag vet inte ...

Vilken borde jag egentligen göra först?


Gör hästen.. Du har ju din kärlek till hästar. Sätt det på kroppen. Katten kan bli svår att göra för att få den bra, med skuggor osv så det inte ser ut som en "gnuggis" Lägg lite energi på hästen tycker jag :)

2012-06-08 · 16:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback