Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mot ÖoB

Sitter i bilen på väg till ÖB. Hittar säkert någe skit där också :). Ikväll är det sista arbetspasset för veckan, SKÖNT! Ska bli så jävla skönt med helg. Imorgon eftermiddag så åker jag och älsk till Nolgård och firar fisrump som fyller 2år. Och på lördag bär det fest i Väse :). Äntligen ska jag få bli full!! Har många helger att ta igen. På söndag jobbar jag 17.30-00.00. Sen är jag ledig fram till torsdag kväll 23.00-07.30. Yeey! Naeh, nu måste jag sluta skriva. Känner Mig ganska osocial med resterande personer i bilen. Tjaouh!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback