Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fy fan vilken dag..

Ja, vad ska jag skriva. Var inte ett dugg taggad att jobba inatt. När jag väl kom till jobbet så var det väl lugnt när man kom igång liksom. Sen när det äntligen var tid för 15min rasten så tar jag fram mobilen och läser ett jävla törligt sms. Visst.. Jag är inte helt oskyldig. Och jag ska fixa det. Men lär få höra ett och annat när jag hämtar de. Det är mitt fel, jag vet. Och jag ska lösa det själv om jag så ska ringa till dom! Suck och stön.. En otroligt tråkig och bara helt jävla onödig vecka. Fy fan alltså. Ont i magen har jag också. Magkatarren är tillbaka, så jag måste avstå från att dricka energisrycker och försöka dricka mycket mjölk istället. Hehe, lycka till säger jag bara!! Åh! Vill bara gömma mig någonstans och glömma allt. Fy fan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback