Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nätshopping, Shopping i stan, nätshopping

Gud vad jag och mitt ♥ har handlat mycket nu efter nyår.
Igår klickade vi hem lite kläder, idag var vi till mitt i city och jag kollade in rean på ginatricot.
Hittade riktigt fina kläder, trodde det skulle vara jävligt urplockat. Men det va inte så farligt.
Bilder kommer upp imorgon.
Och nu klickade vi hem lite grejer på tradera.
Imorgon blir det ännu mer handlat, för vi ska köpa emblem till min fina pärla som ska sitta fram i grillen :D
Bild kommer på det med!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback