Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mätt och belåten

Nu är jag riktigt mätt och belåten.
Mamma och pappa bjöd på fläskfile, baguetter och ungnstekt potatis.
Riktigt gött kan jag lova!
Nu är jag så mätt så jag spricker snart.



På tv:n här så går stjärnorna på slottet.
Ville egentligen ha chips och dipp till detta, men ♥ vart så mätt så han orkade inte följa med till Ica.
Så vi sket i det .. :(

 Tydligen så börjar jag inte jobba fören Måndag 19.30.
Trodde att jag skulle börja imorgon 19.30 men vi såg fel på dag.
Men aja, då får jag mig en ledig dag till innan allvaret börjar på riktigt ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback