Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Fy fan för snuva, men paket är positivt!

Tjosan ..
Eller jah, ligger i soffan på Råbäcken och har inte sovit en blund ..
Näsan svider och snoret rinner samt exploderande huvudvärk på det.
Har varit sjuk sen Daniels födelsedags partaj :/
Oj, förlåt... *host*host* .. glömde skriva med hosta också.
Nej fy fan för o vara förkyld säger jag bara!
Måste andas med munnen och jag som har så jävla ont i halsen :(

Neeeh, nu ska jag inte vara så där tråkig :D
Åkte hem till Våxnäs tidigare idag och hämtade ett paket som hade kommit hem :D
Jag har fått mina 2 linnen!
Ett beigh med en tiger på samt ett svart med en rosa smiley med huggtänder :D
Älskar doooom!!!



Och så har jag varit till Coop och köpt hårfärg!
Bye bye rödluvan :/
JAg älskar att vara rödhårig .. men färgen tvättas ur så jävla lätt :(
Senare hem till Våxnäs och slänga i färgen och sedan dra en sväng till Nolgård och busa lite med dessa två :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback