Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tacos Ja tack! Smärta, nej tack!

Gick hem tidigare från jobbet inatt.
Fick så jävla ont i bröstkorgen och ryggen.
Blir hemma denna vecka och äter medicin.
Kanske lika bra de, inte så värst kul att stå på jobbet och det blir värre.
Har tydligen en inflamation i ryggen som påverkar magmusklerna och bröstkorgen.
Så jag ska ta det så lugnt jag bara kan!


Synd bara att man är så dålig.
Annars hade jag blivit med ♥ till familjen Fahlman.
Eftersom det är en som fyller 25 :)
Men får Gratta henne på FB och här på bloggen än så länge.
Så får ♥ hälsa till henne att jag gärna hade velat bli med men att jag inte kan/orkar på grund av ryggen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback