Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sökt jobb trots att jag redan har ett..

Ja, det har jag faktiskt gjort nu.
Men det är bara ett jobb jag har sökt {än så länge}
Det jobbet jag har nu är bra och jag tjänar bra.
Men det är inte ett jobb som jag vill leva med ..
Jag vill va personlig assistent.
Känner att det är de jag trivs bäst med och får göra mycket roligt.
Och jag vill jobba MED människor, inte BREDVID människor.
Äldreomsorgen är inget för mig, men är lite sugen på att läsa till förskolelärare, 3,5 år.
Jag får se hur jag gör.

Här är iallafall den annonsen som jag har sökt till...
 för jag tyckte att platsen var som gjord för mig
♥:

 

 Har ju faktiskt MVG i teckenspråk, så nog tycker jag om det alltid.
Och de kan ju va roligt att utmana mig själv genom att jobba med en som använder teckenspråk som vardagligt språk. Då får jag äntligen användning av min kunskap :D



Har du körkort också så verkar det ju perfekt :D

2012-02-12 · 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback