Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ja är trött ... sa jag att jag är trött också?

Sovit några timmar på morgonen.
Käkade frukost runt halv ett innan pappa kom hem.
Och världens jävla huvudvärk har jag också.
Men men .. Jobb ikväll i vilket fall som helst.
Blir nog att bara ta det lugnt innan jobb 21.00 - 05.00.
Och IMORGON kan jag äntligen börja använda min Iphone 4S, för då aktiveras mitt Telia abonemang! JÄÄÄÄJJ!!



Godkväll! Tävlingen om ear cuffen är nu avslutad. Kika in och se om du hade turen idag. Om inte så kommer det fler tävlingar inom kort ;)

2012-02-13 · 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback