Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

I väntan på bättre tider

I väntan på bättre tider så sitter jag i soffan med Emelie och kollar på Emil på tv:n.
Snart blir det tacosmys med Ingela, Emelie, Hampus, Pappa, Mamma och älskling.

 Idag så ska jag till JULA innan de stänger.
Måste köpa mig en laddare till min Iphone och ha i bilen. Samt lite annat kul ;)
Eftersom jag har kvar presentkortet på 400kr där :D

 Vill att bby kommer hem nu,
Vill myyyyssaaa masssooor med honom innan vi hittar på nöe ..

Ja älskar dig din spillevink! ♥
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback