Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Oops, i did it again..

Vaknade för typ 30 minuter sen..
Men jag somnade iallafall, woohoo!
Just nu ligger jag i badkaret men ska snart till stallet och idag får jag sällskap med mig :)
Vet inte om jag ska longera honom idag.
Han verkar ha blivit "öm" i ryggen och i rumpan.
Men nu är han lite lättare att få tag i hagen.
Nu står han still när jag kommer och står till och med kvar!
Det är min teddy det!

Nej nu får jag nog rava mig upp ur badkaret om jag ska hinna handla innan stallet och hinna till stallet innan ridgrupperna börjar, för då är ridhuset upptagen hela kvällen och jag tänker inte stå i en iskall paddock som sanden har frusit till stenhårt betong typ ..

Kommer nog någon bild upp på finaste sen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback