Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Åh vilken dröm!!

Fy fan vilken härlig dröm jag hade.
Jag drömde att det var konsär i matsalen på min förra skola Hultsbergsskolan.
Och så uppträde Ozzy Osbourne.
När han sjöng klart sin sista låt så drog han mig fram till honom och skrev två aoutografer på min vänstra arm.
Sen lyfte han upp mig och kramade mig jättehårt!
Jag började gråta för att jag var så lycklig och han tog med mig backstage och vi satt och pratade i hans loge.
Fast det konstigaste i drömmen var att Ozzy snackade svenska? haha ..
Efter det så åkte jag och mamma till affären och skulle köpa en ozzy Osbourne T-shirt.
Jag frågade en äldre blond dam som jobbade i affären om de hade några ozzy kläder, men varje gång jag frågade om det så fick jag svar som: har bussen gått, ska du ha en orange kökshanduk.

Och när jag vaknade för 30min sen så det första jag gjorde var att kolla på armen om autograferna fanns kvar, för drömmen kändes så verklig! Haha ..
Underbart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback