Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Kvalitetstid med Rena Rama Rolf

Ligger i sängen efter en dag med mycket spring. Så jag fixar lite kvalitetstid med naturgodis och Rena Rama Rolf på Tvn. Imorgon har jag inte så värst mycket planerat. Ska på möte klockan 11.00 och efter de blir det en sväng till B-vik och köpa ny näsring. Kan tänka mig att de ringer in mig från jobbet också. På fredag så är hela dagen fullpackad. Shopping hela dagen, bla fixa present till lille Sebastian som ska firas på lördag för han fyller ett år. Och kolla om jag hittar nått snyggt att ha på mig på lördag, på kvällen blir det krogen med min sötnos Johanna! Fan vad länge sen det var man va på krogen. Och söndag blir det bakfyllechill :)

Ska till Liseberg torsdag/fredag/lördag med Josefine! Fan va kul det kommer bli!

Det har varit riktigt dåligt med inlägg på min blogg nu. Har Inte gillat min design.. Blir aldrig nöjd med den, men som den ser ut nu så är den väl ok. Tills jag fixar en riktigt pampig design! Så nu kommer det fler inlägg och inte bara bilder! :)

Nu ska jag fortsätta att se på Rema rama Rolf. Så jag säger godnatt! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback