Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Planerar inför påskaftonens påsk-parad.

Ätnligen är dräkten på väg med posten.
Hoppas jag får den senast på onsdag så att jag hinner fixa lite grejer på den.
Har lite grejer att sy på dräkten och kolla tillbehören..
Sen fixa korg, köpa godis, köpa vitt teddy tyg.
Har en del att göra under veckan innan lördag.

Och på fredag blir det en tripp till ELMIA med ♥.
Fan va mycket fina kort vi ska ta!
Dock inte på tjejerna som står och äcklar sig över den polerade lacken på bilarna.
Standard kommentaren på fredag; Kan du flytta på dig, jag ska ta kort på bilen. ;)
Haha. Inte lite dissad om man säger så till dom där "modellerna" eller hur jag nu ska säga de.
Alltså, modeller är dom inte heller.. mer som käringer som bara står i vägen och försöker se sexiga ut?!
Nej usch ..
Sen blir det nog ett par fina bilder på sin egna bil på kvällen med en sexig pöjkvän som modell!
DÄ Ä' GRÄJÄR DÄ!!



Just nu så ligger jag i soffan på Råbäcken och skriver med Mamma på FB chatten.
Ska hem en sväng te möran och börja fixa lite.
♥ är och hjälper Stölpe med någon bil.
Tänkte att han skulle komma hem så man får kramas lite i detta kalla hus :(

Och för övrigt så har det varit väääääääääldigt dåligt med inlägg de senaste veckorna.
Har varken haft lust eller ork att skrive nöe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback