Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Nehej nej ..

Nehe, då vart jag inte ledig i 3 dagar ändå ..
Chefen ringe på förmiddagen och frågade om jag kunde jobba 13.45-18.00 imorgon.
Självklart så sa ju jag ja! Det handlar ju bara om 4 timmar :)
Men sen hoppas jag att jag får vara ledig onsdag iaf!
Ska faktiskt jobba torsdag 20.00-03.30 och fredag 17.30-02.00 [tror att det är den tiden]
Och sen så jobbar jag söndag igen 21.00-05.30!
Visst.. det är ju bra att jag får jobb, men jobbar jag 3 nätter i rad, ledig lördag och sen 2 nätter i rad igen, vart tar min helg vägen ?!?!?!?!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback