Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Maskeradkammaren.se - besvikelse!

Fick hem kanin dräkten idag.
FAN VILKEN BESVIKELSE ALLTSÅ!
Själva dräkten va i tunn flies som jag lika gärna kunde ha sytt ihop själv?
Fy fan alltså. .. 600 spänn rakt i sjön ..
 Beställ INTE grejer från
maskeradkammaren!

 Annars så sitter jag och väntar på posten!
Hoppas ja får min efterlängtade vovve idag!! ♥
Och sen så ska jag göra spagetti och köttfärsås :)

När ♥ har slutat så ska vi till
Carli sp ska jag bju honom på glass och fika.
Men innan de så ska
Ida komma hem till mamma och pappa våxnäs och lämna mitt smink.
Så att jag äntligen kan sminka mig! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback