Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar till anonym ang. typsnitt

Anonym om Angående typsnitt på bloggen.:
Nu är det bättre ja, fast vissa inlägg är fortfarande så? Är väl min dator som knepar eller nått :P



Svar: Nu ska det synas, men jag vet på vissa där jag har kopierat en text från en annan hemsida och klistrat in i ett inlägg på bloggen, det blir mindre. Så det kan vara dom du knappt ser.
Vem är du föresten? skulle va roligt att veta! :D


du vet vem jag är, men mer säger jag inte ;D

2011-09-22 · 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback