Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar på tal - Linda om Löshår






Linda Rangfeldt - mamma till Tyra
om Vore något kanske? :):
Har du tänkt få bort ditt svarta och få brunt hår med slingor i? Annars hade jag nog valt att ta lite mörkare går med slingor i :) jag har 50cm långt :) räcker gitt och väl om man inte vill ha über långt :p :)


Svar: JAg beställde det iallafall :)
Jag kunde ha set svarta löshret i utan att det såg allt för dumt ut.
Så det kan ju inte se värre ut iallafall med brun/blondt löshår tycker jag :)


nej kanske inte. Skulle du tycka det blir för stor skillnad så är det bara du lägger i lite mörkare färg på de partier som inte är slingat, eller avfärgar ditt eget hår och lägger i de färger som behövs sen. Men då får du nog räkna med att klippa av ditt egna lite. MEn detta kanske funkar bra :) Lycka till!

2011-09-13 · 00:51:20

tack söta du. dsm sötis<3<3

2011-09-13 · 10:14:43

hej jättefin blogg.. hur har du fått hjärtan sådär ? jättefint..



MVH Bea

2011-09-13 · 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback