Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sho bre, vad händer jao?

Shooooosan!
Nu ska jag lyfta min feta röv ut i bilen och ta en sväng till Våxnäs för att käka och hämta mig totalt försenade inlämningsbok till skolan och förhoppningsvis slipper räkningen på 300!!!
Sen så drar jag en sväng te jossan :D
Får se vad vi hittar på ;)



SV: Tack så mycket! Din blogg är också fin! :)

Kram Friidaa

2011-09-20 · 22:09:48

Hej!

Du har inte lust att delta i en veckans blogg? Det är skitenkelt!

Man gör bara såhär:

*Går in och kommenterar "jag är med" i dettta inlägg: http://friidaas.wordpress.com/2011/09/19/veckans-blogg-omgang-5/

*Sedan får du hoppas att du är en av tre lyckliga vinnare på söndag!

Såhär gör du för att få fler lotter:

1 extra lott - gilla min blogg på facebook

1 extra lott - gilla min blogg på bloglovin

2 extra lotter - skriv om denna "tävling" på din blogg och länka till tävlingen



Ha det bra!

Kram Friidaa



PS. Ursäkta ifall du inte vill ha dessa kommentarer!

2011-09-20 · 22:12:54

Du vet att man inte kan läsa vad du skriver va?

2011-09-20 · 23:38:36

sv: tack!

2011-09-21 · 10:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback