Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Jävlar vilket party det blev igår!

tumblr_lrty0tloby1qedafco1_400_166978586
 Kvällen blev sjukt lyckad igår!
Träffade nytt fölk, mycket alkohol och mycke kort & film blev det också!
Bilderna och videorna kommer upp när jag får tag i dom :D

 Nu blir det att åka och köpa mat.
Och sen ev. möta en så jag får mina snygga lösnaglar! ;)

Ikväll blir det bara massa mys framflr tv:n med bakfylle gottgott och tv spel!

TISDAG TAGGAR VI FÖR ULLARED MED BÄSTISEN!!!

 {Bilder tagna innan vi drog till festen på Bellevu}
Blev sjuuukt nöjd med håret igår!
Detta får bli standart fest frisyren! :D
 

 



 
Köpte ett linne igår i Säffle.
SJUKT NÖJD MED DET!
Ser ni vem det är ? ;)



Fin header du har nu. Den känns mer mogen och bra för din ålder :))

2011-09-25 · 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback