Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Hej! Idag gick ja inte upp ur sängen fören ...




Idag gick ja inte upp ur sängen fören runt 12 tiden, SkönT!
Vid 4 kom älsklingen hem och vi åkte direkt till Våxnäs och käkade mat :)
Efter det blev det en tripp till garaget och sätta toning på Saab:en :)



Blev riktigt nice men vi har en ruta kvar.
Hann bara med ena framrutan och en bård fram innan klockan blev kvällen ..
Höll på med fixandet i över 3 timmar..
Och jag suckade inte en enda gång faktiskt.
Det var rätt roligt :)

Som sagt så ska Saab:en ställas ut på lördag.
Det är bilutställning för KDS på flygfältet Kl 11-12 tror jag det var.
Och där ska saab:en stå :)

Och tidigare idag så fick jag sms om att mitt löshår ligger i postens händer nu.
Så jag hoppas att det kommer ett litet sms imorgon om att jag kan hämta ut det!
Längtar sååå mycket!

Imorgon hade jag tänkt att sticka till Bergvik en stundoch kolla lite.
Lite tidsfördriv innan älskling kommer hem :)
Och så hade jag tänkt att åka till Sörmon och kolla på när min gamla ridgrupp rider :)
Och få träffa min EFTERLÄNGTADE KÖTTBULLE Amandla!
Saknar den tjockisen som faaaan :(






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback