Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Har en känsla av att jag kan vara en shopaholic ..






Som rubriken lyder ...
Har en känsla av att jag kan vara en shopaholic!
Har köpt jättemycket via internet och även på stan/bergvik.
Har shoppat lite idag också. Bilder kommer ev senare :)
Haha, det var länge sen jag hade så här mycket pengar.
Sen har det ju blivit krogrunda 6 helger i rad, både fredagar och lördagar! ;)
Och ska ev. ut imorgon om jag får med mig någon :)

Imorgon är det besiktning för Pärlan klockan 17.00.
Tror den kommer gå igenom faktiskt..
Trots att den knakar lite här och där
''a''

Sen på lördag så är man bjuden på fest på Hammarö hos Fredrik Fallhman! :D
Men innan det blir Hammarö så blir det en sväng till Oxhälja [Marknad] i Filipstad.
Antar att pengarna bara flyger iväg där borta... haha!
Och så hoppas jag att jag får träffa lille Cuty som också ska dit! ;)

Söndag blir det väl ev. en regäl bakfylle morgon.
Och massa chill resten av dagen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback