Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dagens ...



Dagens humör: Glad och taggad!
Dagens mående: Bra, men värk i benet :(
Dagens borde: Städa köket på Råbäcken..
Dagens frisyr: NYA löshåret! Sne bena :)
Dagens smink: Vardagssmink, ifyllda bryn och mascara.
Dagens klädsel: mjuuuukis
Dagens planer: hämtade löshåret, stallet.
Dagens materiella vill ha: MONSTER!
Dagens fundering: hmm .. orkar jag åka till Bergvik imorgon?
Dagens beroende: Facebook och löshåret.
Dagens tråkigaste: Tiden, stress ..
Dagens längtan: Torsdag = Carli, Lördag = Bilutställning
Dagens superlängtan: Åka till Kusin! Börja rida igen!!
Dagens tidning: Aftonbladet?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback