Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Lördag - Söndag - Måndag?

Gårdagen blev ganska lugn.
Körde Joel till systemet på Bergvik.
Sedan åkte jag hem och fixade håret samt sminkade mig.
Körde pappa, Hasse och Bengan till Nöjesfabriken vid 19.00.
Åkte sen till johanna vid 22.00.
Sen ringde pappa vid 23.00.
Han och Hasse ville hem, så vi hämtade dom.
Vid 02.00 smsade Ingela när jag och D låg i sängen och myste i Ulvsby.
Då ville Ida, Daniel och Ingela hem så vi körde hem dom :)

 Idag så har jag och älskling bara tagit det lugnt.
Vi följde med mamma, pappa, Ingela, Emelie, Hampus, Ida och Sebben till Skutberget och grillade.
De va riktigt Göööött!
 Nu ligger vi i soffan och väntar på att klockan ska bli 20.00 så är det Stefan och Krister på tv:n ♥
 
Att beropå ingenting .. 
En söt griiiiss :D




 Skriver mer senare...



Sjukt fin blogg!

2011-10-23 · 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback