Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En sjukt bra helg!

Detta va lätt den bästa helgen på länge!
Fredagen vart lugnt hos Fahlman, Lite film, pizza och cola.

Igår vart det köpa dop present, kalas och Dricka på kvällen,
På kvällen vart de förfest hos Johannis, sen tod vi bussen vid 00:00 mot stan.
Och det var den bästa krogrundan på Score ever med Johanna, Lollo Danielsson och Joel.
Den vart sååååå jäääävla perfekt!
Det bästa med hela lördagen va mellan 01:00 - 02:00 ♥
And only YOU know what i mean!







Idag har man varit på Tyras dop.
Det va jätte fint :)
Och resten av dagen så har jag tagit hand om min bakfulla D.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback