Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Det blev ingen dagens outfit igår,

Tyvärr så hann jag inte lägga upp dagens outfit igår.
Körde älskling till en resturang som han skulle fira sin chef som fyller 60 med jobbet.
Sen åkte jag direkt till Johanna och terra henne och Joel lite ;)
Vi såg på en AAAASSS bra film med Johnny Depp.
Vet dock inte vad den heter.
Men det gick på 9:an och började vid 21.00 - ca 23.30 tror jag.
Jag åkte vid 23 för min parkeringtid gick ut vid 23.
Sen hämtade jag älskling vid 23.30 och han va full och riktigt trött.
Men han fick bli med en sväng till Ulvsby och hämta min Ben & Jerry glass ;)
Sedan åkte vi hem och sov :)

Idag har jag varit med Ida och Sebastian på stan och köpt en ny ögonbrynspenna :)
Eftersom jag har tappat bort min andra som var HELT ny! Gaaarhh!!

Och nu väntar jag på att min älskling ska komma hit till Våxnäs så att vi får käka lite mat :)
Det blir Revbensspjäll, räkor, kyckling, grekisk sallad, och en massa kletsallad och bröd.

Senare ikväll så ska vi greja 850 och S70 :)

 
 Me today ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback