Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En natt hemma på Våxnäs..

Inatt så stannar jag hemma.
Så sover jag borta imorgon..

På lördag ska jag på julbord på Appertin med mamma, pappa, ingela, emelie, hampus, Daniel H, Ida, Johan, Lena, Richard, Mormor och Janne :)
Egentligen så skulle min underbara pöjk med, men den grisen är i Thailand just nu..

 Just nu sitter jag hemma och ser på Gränsbevakarna Australien med pappa medan mamma är på julbord med jobbet på Mariebergskogen.

Idag så följde jag med mamma och Ida till Bergvik och Ikea.
På bergvik så blev det inte mer än marmelad och sylt för min del.
Och på Ikea så fikade vi. Då köpte jag en COOKIE !
Det va fan längesen jag åt en sån, senast tror jag va när jag fyllde 18.
Alltså över ett år sen. Omg så goooo den va!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback